بیمه معلم به‌عنوان تنها شرکت ارائه‌دهنده بیمه‌های ویژه اربعین، انواع بیمه‌های مختلف را برای افزایش آسایش خاطر زائران و موکب‌داران فراهم کرده است. این بیمه‌نامه‌ها ضمن تامین آسایش خاطر زائران حسینی، با هدف حمایت از مواکب که طی سال‌های اخیر به یکی از نمادهای مراسم اربعین تبدیل شده‌اند، صورت گرفته است

بیمه معلم

مواکب با ارائه خدمات متنوع به میهمانان حسینی، به شکوه و عظمت مراسم اربعین می‌افزایند و نقش مهمی در این رویداد مذهبی ایفا می‌کنند.

مراسم اربعین حسینی هر ساله با حضور میلیونی زائران از سراسر جهان برگزار می‌شود و یکی از بزرگترین گردهمایی‌های دینی جهان اسلام به شمار می‌رود. طبق بیانیه رسمی عتبه عباسی (ع)، در سال گذشته، ۲۲ میلیون و ۱۹ هزار و ۱۴۶ زائر در این مراسم شرکت کردند که از این تعداد، چهار میلیون و ۵۰ هزار نفر زائر، از کشور ایران رهسپار شده بودند.

اهمیت خدمات‌رسانی به زائران ایرانی

حساسیت جابه‌جایی بیش از ۴ میلیون زائران کربلا از یک کشور به کشوری دیگر در کمال امنیت و در بازه زمانی کوتاه، آن هم در گرم‌ترین فصل سال، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و همه‌جانبه‌ای است. امسال نیز پیش‌بینی می‌شود که کاروان عظیمی از عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از سوی ایران در بزرگترین گردهمایی دینی جهان اسلام حاضر شوند.

ضرورت تهیه بیمه‌ اربعین

با نگاهی به آمارهای سال گذشته مراسم اربعین، ضرورت تهیه بیمه زائران و موکب داران اربعین به خوبی نمایان می‌شود. در مراسم سال گذشته اربعین، از مجموع ۴ میلیون زائر ایرانی، ۸ هزار و ۷۵۸ نفر مصدوم و بیمار شده که توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. همچنین، ۵۶۷ هزار و ۳۴۸ زائر از خدمات فوریت‌های پزشکی استفاده کردند و بیش از ۱۰۰ زائر جان خود را از دست دادند که ۸۳ نفر از آن‌ها بیمه بودند.

برنامه‌ریزی و تلاش‌های شرکت بیمه معلم

تسهیل زیارت اربعین برای زائران و موکب ‌داران نیازمند یک کار جهادی و تلاش شبانه‌روزی است. امسال شرکت بیمه معلم، به‌عنوان یکی از شرکت‌های بیمه معتبر کشور که از سطح توانگری مالی یک برخوردار است، برای پوشش زائران و موکب‌های اربعین حسینی پیشگام شده است. با حُسن سابقه‌ای که در کارنامه‌اش دارد، این شرکت تلاش می‌کند تجربه خوبی را از اربعین امسال بر جای بگذارد.

بسته‌های بیمه‌ای پیشنهادی

شرکت بیمه معلم با تایید سازمان حج و زیارت، در راستای آسایش خاطر زائران پیاده‌روی اربعین، سه بسته بیمه‌ای با پوشش‌های متنوع را به زائران پیشنهاد داده است. این بسته‌ها شامل هزینه‌های مربوط به درمان سرپایی، جراحی و بستری، غرامت نقص عضو یا از کار افتادگی دائم کلی یا جزئی و غرامت فوت به هر علت یا بر اثر حادثه می‌شود.

معرفی بسته‌های بیمه پیشنهاد معلم

شرکت بیمه معلم امسال با ارائه سه بسته بیمه‌ای متنوع، تلاش کرده است تا نیازهای مختلف زائران اربعین حسینی را پوشش دهد.

بسته اول

  • غرامت فوت در اثر حادثه: ۷۰۰ میلیون تومان
  • پوشش هزینه‌های درمان سرپایی: تا ۱۰ میلیون تومان
  • هزینه‌های درمان جراحی و بستری: تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان
  • غرامت نقص عضو یا از کار افتادگی دائم کلی یا جزئی در اثر حادثه: تا سقف ۷۰۰ میلیون تومان
  • پوشش غرامت فوت به هر علت: ۱۰۰ میلیون تومان

بسته اول، گزینه‌ای مناسب برای زائرانی است که به‌دنبال پوشش‌های اولیه و اقتصادی هستند. این بسته با ارائه پوشش‌های متنوع، از هزینه‌های درمان سرپایی تا غرامت فوت به هر علت را شامل می‌شود و می‌تواند برای زائرانی که به‌دنبال پوشش‌های ضروری هستند، گزینه مناسبی باشد.

بسته دوم

  • پوشش غرامت فوت به هر علت: ۱۵۰ میلیون تومان
  • غرامت فوت در اثر حادثه: ۸۵۰ میلیون تومان
  • پوشش هزینه‌های درمان سرپایی: تا ۱۲ میلیون تومان
  • هزینه‌های درمان جراحی و بستری: تا سقف ۱۲۰ میلیون تومان
  • غرامت نقص عضو یا از کار افتادگی دائم کلی یا جزئی در اثر حادثه: تا سقف ۸۵۰ میلیون تومان
  • پوشش غرامت فوت به هر علت: ۲۰۰ میلیون تومان

بسته دوم بیمه معلم، با ارائه پوشش‌های بیشتر و سقف بالاتری از غرامت‌ها، برای زائرانی که به‌دنبال امنیت بیشتر و پوشش‌های کامل‌تری هستند، مناسب است. این بسته با افزایش سقف هزینه‌های درمان و غرامت‌ها، زائران را در مواجهه با مشکلات احتمالی بهتر حمایت می‌کند.

بسته سوم:

  • غرامت فوت در اثر حادثه: یک میلیارد تومان
  • پوشش هزینه‌های درمان سرپایی: تا ۱۵ میلیون تومان
  • هزینه‌های درمان جراحی و بستری: تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان
  • غرامت نقص عضو یا از کار افتادگی دائم کلی یا جزئی در اثر حادثه: تا سقف یک میلیارد تومان

بسته سوم، جامع‌ترین و گران‌ترین بسته پیشنهادی شرکت بیمه معلم است. این بسته با ارائه بالاترین سقف‌های ممکن برای غرامت فوت در اثر حادثه و نقص عضو یا از کار افتادگی دائم، مناسب زائرانی است که به‌دنبال بیشترین میزان پوشش و امنیت هستند. این بسته همچنین هزینه‌های درمان سرپایی و جراحی و بستری را تا سقف بالاتری پوشش می‌دهد.

باتوجه‌به نیازهای متفاوت زائران اربعین، شرکت بیمه معلم تلاش کرده است تا با ارائه سه بسته بیمه‌ای متنوع، تمامی نیازهای زائران را پوشش دهد. از بسته اول که گزینه‌ای اقتصادی و پایه‌ای است تا بسته سوم که جامع‌ترین و بالاترین سطح پوشش را ارائه می‌دهد، هر زائر می‌تواند بسته‌ای متناسب با نیاز و بودجه خود انتخاب کند. این اقدام شرکت بیمه معلم نشان از تعهد و مسئولیت‌پذیری این شرکت در قبال زائران اربعین حسینی دارد و امید است که این تدابیر به تسهیل و افزایش امنیت این مراسم مذهبی کمک کند.

از سوی دیگر، بیمه معلم با ارائه بیمه‌های ویژه موکب‌داران نیز تلاش کرده به موکب‌های اربعین حسینی نیز خدماتی ارائه دهد و در همین راستا بیمه‌نامه‌های مسئولیت، آتش‌سوزی، اتومبیل و باربری را در اربعین امسال ارائه کرده است.

برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر درباره این بیمه‌نامه‌ها و نحوه خرید آن‌ها می‌توانید به https://mic.co.ir/arbaein مراجعه کنید.

کد خبر 873029

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اخبار کسب و کار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha